Tuesday, May 18, 2010

Hehe akhirnya aku terkena juga...

Semalam balik Masjid, hubby kata ada orang jual periuk kat depan umah sewa dia.Dah dia bagi pegi, aku pegi gak ler tenguk2. Memang ler mahal sikit. Yang syoknya aku tenguk mangkuk cuci tangan. Memang cantik, tanya orang tu berapa, dia kata RM32.OO sebiji. Kat umah memang tak da benda tu. Jadi ingat dalam hati, kalau beli ok gak, kot2 nak buat kenduri ker, senang sikit. Beli dua dia bagi RM50.00. Balik tunjuk kat hubby dia kata, cantik, rasa lega sikit sebab dia setuju dengan pembelian tu.
Petang tadi pegi beli barang di TJ MART. Sambil jalan jalan ternampak ler bekas cuci tangan yang memang sama sesangat dengan yang beli semalam. Nak tau berapa? RM10.00jer untuk 3 bijik. Rasa nak jerit kat situ gak. Aku ter tipuuuuu.
Nak sedapkan ati, cakap ler, tak pa la. Orang tu pun nak cari makan gak tapi lepas ni, insyaALLAH tidak lagi aku beli kat situ.

No comments:

Post a Comment