Monday, August 6, 2012

kisah di bulan Mei...

Mei /2012 28/5/12 dapat call dari Shidah.Dia tanya pasal Idah Hamdan.Aku memang tak tau apa2 masa dia tanya pasal eksiden tu. Cuma aku memang agak Hamdan sekeluarga balik kampung di Muar. Untuk kepastian, aku telepon Hamdan dan memang betul mereka eksiden di depan Kolej Komuniti Tangkak on the way nak gi Segamat. Aku bagitau hubby dan kami terus bertolak ke Muar tengahari tu juga. Yang terlibat dalam eksiden tu ialah Idah, mak dia dan Intan, adik Idah. Hamdan cuma luka di dada dan Tasha tak mengalami apa2 kecederaan. Idah dan mak dia patah kaki tangan kecuali Intan retak jari kaki tapi patah tangan juga. Lebih kesian, Intan sedang mengandung anak sulung dan due lagi sebulan dari tarikh kejadian.Apapun alhamdulillah, semuanya selamat di bawa ke hospital dan diberi rawatan. Intan terus di bawa ke bilik operation untuk menyelamatkan keduanya ibu dan baby. Petang tu aku dan hubby terus ke Hospital Muar selepas balik dari menjenguk Hamdan di Bakri(umah mak Idah). Kebetulan Nariah dan Amat pun datang menziarah petang tu. 29/5/12 - Aku dan hubby bertolak balik ke Senai. Nak jadikan cerita kereta hubby leh rosak lak selepas turun dari Tol Senai Utara.. hehe apo nak di kato..
hehe sian JDY..
JDY merasa naik lori..
hehe bye bye nak masuk bengkel dah...

No comments:

Post a Comment