Friday, April 1, 2016

tahun berganti lagi ...

maaf kan saya. saat masa menginjak tahun kedua awak pergi, baru baru saya terjumpa gambar ini. ini yang terakhir kita bergambar bersama. selepas tahun ini, kita masing2 berada dalam masalah masing2. lihatlah betapa seronoknya kita bersama walaupun tanpa Cik Ru @ Shidah. Cik Ru org jauh jadi payah bertemu di hari raya.
sahabat ku, kami juga akan mengikut jejakmu. cuma kami tidak tahu masa dan ketikanya. Janji itu tidak pernah kami lupakan.
Insyaallah selagi ada hayat di badan, selagi saya mampu bersuara, saya tidak lupa pesan awak. Sesekali saya akan tetap merisik kabar bertanya berita kepada Abi. Sesekali saya akan mengingatkan Imah jika dia terlalai atau alpa dalam kesibukannya. Sesekali juga akan saya lagukan pada angin lalu supaya Shidah juga tahu kawan kawan merindui dirinya walaupun dia jauh.
Alfatihah untukmu sahabat..

No comments:

Post a Comment